"Sen" kväll

Jaha... nu har jag så påbörjat mitt nya gifta underbara liv. Det är fantastiskt, så länge jag är hemma med min fru, hemma med mig själv eller med mina vänner. När jag är uta på stan så är det som vanligt. Jag har köpt ett papper som gör att jag kan trycka egna texter till t-shirts... Folk är så dumma att jag har utkast för en hel kollektion...

"GRATTIS!!!!!! Du kan spela musik på din jävla mobil!!! - Jag kan trycka upp den i röven på dig, snorunge!!!!!!"

eller

"I should be allowed to hit slow walking people in the back of their heads" (snodd från ett befintligt tryck)

eller

"Stanna plötslig eller gå som en snedseglare och det är det sista du gör!!"

eller

"Det stämmer! Du är en idiot"

Och så vidare och så vidare....

Jag har varit kass på att skriva här på bloggen men det är för att jag pluggar och inte sitter och har ruskigt tråkigt framför datorn längre, det är lite av ett kriterium för att jag ska vara effektiv här... Men jag ska skriva så mycket jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0