Wolverine

Jag har som sagt inte alltid så mycket att göra på dagarna här på jobbetmså jag slösurfade på Aftonbladets hemsida...

Som ni kanske har märkt på den här bloggen så uppmanar jag gärna till förändring.

Det finns en omröstning om vilken superhjälte som är ballast, just nu leder läderbögen... (jag har inte sett den nya filmen den är säkert asgrym och jag SKA se den) Den som ligger tvåa är den ende som är ball eftersom han inte försöker vara en jävel till lags - WOLVERINE!!! Hur fan kan man rösta på någon annan...? Skandal....

Kommentarer
Postat av: Murphy

Wolverine all the way baby... det är väl enda valet i den samlingen!

2008-08-26 @ 22:33:04
URL: http://www.metrobloggen.se/murphyslag
Postat av: Alien

Jodå, den nya Batman-filmen är jäkligt cool...klart sevärd. Ser fram emot Wolverines solofilm, när den nu ska ha premiär...

2008-09-03 @ 22:23:40
URL: http://www.metrobloggen.se/alien
Postat av: Andy

Har sett filmen och Batman funkar men jag måste säga att Heath styr upp filmen till en bra film, utan honom tror jag inte att det hade blivit samma sak.



Batman är en liten martyr... Buhu... Jag har så mycket pengar och en massa mardrömmar så jag måste bekämpa brottsligheten...



Wolverine är en elak jävel som inte lever för någon bekräftelse från någon (i filmerna är han mesig i jämförelse med serierna), jag hoppas att solofilmen bygger på Joe Quesadas "Origin".

2008-09-09 @ 23:27:31
URL: http://permafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0