Blur this!

Jag har tidigare skrivit att jag har kollat på en FB-sida som heter "hur tänkte man här". I dagens Aftonbladet kan man läsa att det var en bedragare som hade kommit åt ett gäng miljoner pengar. Bilden som var en av bevisbördorna var en bild på hans son när han badade i pengarna, sonen kan inte ha varit äldre än 8-10 månader. Ansiktet var blurrat... Det känns lite väl... Jag menar även om man såg hur ungen såg ut så är det lite svårt att identifiera honom, fan den enda ungen man känner igen är ju typ sin egen. Har man ingen så ser de ju likadana ut (nej jag gör inte paralleller till rasbiologi, det är du som gör det...).

Hur fan tänkte han som hade ett kort på bytet (eller ungen) och hur fan tänkte den som tyckte att man skulle blurra en bäbis...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0