Infösning i samhällsfållan

Hur ska man göra för att lyckas (ekonomiskt, finns det annat) i Svea rike?

Man måste studera och under förhållanden som närmast liknar statarfamiljernas höga standard, med näringsbrist och sömnproblem försöka tillskansa sig nog med information för att kunna klara av de tentor som med illvilja och ockulta besvärjelser sytts ihop av, av staten tillsatta smådjävlar.

Kort och gott, nu ska jag börja plugga...

Ironin ligger nog i att programmet jag söker till heter lärarprogrammet...

Som jag i tidigare inlägg ivrigt har bedyrat : "If u can't beat 'em - Join 'em"

Nu är det snart påsk igen och jag ska på vanligt vis hedra vår frälsare med bön och andakt under helgen för att renad och energirik kunna återgå till mitt värv under feodalsamhällets ok.

Ni utan synd - kasta den första stenen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är stort Andy. Det är stort.

2007-04-12 @ 16:01:15
Postat av: the 2nd women

Tja grabben, vi trodde alla killar tyckte om rosa.. hehe.. Vet att den är lite tjejig nu, men det kommer vara underhållande läsning för såväl grabbs som bruttor. O visst självklart väljer man vad man vill, vi trivs mkt bra som singlar nu och ja, dessa "fördelar" går att ha i ett förhållande oxå. Bara för vi är singlar "tycker vi inte om" förhållande, så är det inte. Att vara singel o gå på olika dejter och träffa olika grabbar görs ju i grund och botten för att man vill träffa nån...

2007-04-17 @ 12:02:20
URL: http://the2ndwomen
Postat av: the 2nd women

Skön kommentar! Vi blev lite nyfikna? Kan du förklara sjöstjärnan? Never heard of... Roligt att du gillar bloggen.

2007-04-17 @ 13:03:22
URL: http://the2ndwomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0