Bloggidioter

Jag har inte bloggat på länge (bortsett från de senaste veckorna) och har således inte läst någon blogg på länge, det går liksom hand i hand...

Nu kollade jag runt lite och blev förvånad... vafan skriver folk om? Varför skriver de? Vem fan bryr sig?

Jag börjar undra om det är jag som är mongo som fortfarande bloggar eftersom jag föraktar de idioter som skriver om sina äckliga hundar och hur mycket deras små bäbisar bajsade i pottan... cheezus...

Inte för att jag ställer så jävla höga krav på bloggar överlag men WTF. Det sorgliga är att dessa personer verkar göra det på fullt allvar utan någon som helt självinsikt. Jag hittade 1-2 bloggar som faktiskt var läsvärda, men alla som handlar om deras fula kläder, smink, hundar katter, hamstrar, ungar och fan vet allt.

Jag ska sota er jag!! I röv och munnar!!! Nu var det sagt... (Berglin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0