Med skinkan full av jul....

6 dagar kvar, inga klappar köpta (förutom en till min fru), inga pengar att köpa klappar för... Jag klappar ihop (det är ett tråkigt men nödvändigt skämt i stil med "jag pallar inte" när chefen frågade varför ett gäng kartonger låg på golvet i stället för på en pall...).

Skämt å cider, den senaste tiden har jag haft tid att titta på tv och till och med lite nyheter. Fy fan vad mycket skit det finns att bli förbannad på... Kort och gott:
Utvisning av en 16-årig flicka (som ska resa till Kroatien med sin far, som fått fängelse för att han misshandlat henne).
Djurplågeri.
Idioti.
Politiker (typ alla partier, alla nivåer).
Inkompetens hos ledare av stora företag och organisationer.

Det finns en sak som har lyst upp min tillvaro som inte har med min underbara lilla familj att göra (de är bäst, både den jag kan se och den jag inte kan se). Jag fick en inbjudan till något som heter Spotify av en vän... Helt J Ä V L A fantastisk pryl!!!
Ni som inte vet vad det är får ta reda på det själva och ni som vet vad det är håller med mig (eller längtar till ni blir inbjudna). Jag ska nog ägna en stund till att leta upp lite saker att syssna på i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0