Skaka galler

(Ja jag vet att det har varit mycket länkar till AB på sistone men jag blir så lack när jag läser att jag inte kan nöja mig med att sitta o muttra för mig själv)

http://www.aftonbladet.se/vss/jonkoping/story/0,2789,1101057,00.html


Ok, de avgår...
Det var ju jobbigt...
De får väl leta efter ett nytt jobb då...

Jag är för lite hederlig vedergällning. Ja flickans pappa är psykiskt sjuk och missbrukare han ska i fängelse (eller "vård á la nackskott", men det är en annan fråga) och sona sitt brott.

Men eftersom detta var något som var uppmärksammat under en längre tid, av dem som nu får avgå på grund av att de inte har brytt sig i sitt jobb, så borde de straffas fan så mycket hårdare.
In med dem på en anstalt (det räcker med hälften så länge som flickan tvingades att bo med sin "far") tatuera pedofil i pannan på dem och se vad som händer... Eller då skulle de väl dö på fläcken ifos... Det är väl lite väl humant...

Usch. Blir så jävla arg när jag tänker på att detta kan hända i dagens Sverige, vi håller för fan på att bli ett U-land.

Inte ens de som skapar systemet respekterar och följer det. De grova brottslingarna är de som sitter i toppen och göttar sig utan empati eller tanke på sina medmänniskor.

"Alla djur är jämnställda, grisar är mer jämnställda än andra djur" - Wells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0