Flyttfågel?

På något jävla vis så har jag oberoende av varandra blivit flyttpappa till två pojkar som är både äldre och högre utbildade än jag själv....
En ska flytta ut ur min lägenhet, där jag har hyst honom i 5 månader. Jag tyckte ju att det var en självklarhet att JAG skulle fixa med flyttbil, planera, se till att det finns kartonger och annat som hör flytten till... Men, men, vad är vänner för...? Nu vet ju jag att den som kommer att känna sig lite träffad är den person som jag är skyldig pengar, vilket gör att en utekväll borde vara på sin plats...

Usch, nu sitter jag och spelar nätpoker under tiden som jag skriver, lyckades till slut vinna ihop ett par dollar efter gårdagens besvikelse. Jag hade redan vunnit pengar, det var bara antalet som skulle bestämmas och det var ju självklart att de 18% som han behövde gjorde att jag vann $17 istället för $133. Det var det närmaste på länge som jag var nära att börja gråta... Jag kallsvettades och kände klumpen i halsen, det var helt enkelt väldigt, väldigt synd om mig...

Nu ska jag förvalta mina pengar väl så att jag kan "jobba" hemifrån resten av mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Och sen när bangar jag på utekväll. Självklart min ordningssamma lilla favoritpojke!

2006-07-25 @ 09:23:31
URL: http://guldkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0