En ursäkt

Ja det var ju inte igår jag skrev något direkt, men som jag skrev i mitt 2:a inlägg så är jag ingen inbiten bloggare, men snart börjar jag väl falla utaför ramarna för bloggare över huvudtaget och det vore ju synd...

Har haft lite taskigt med tid, men eftersom jag äntligen fått arslet ur vagnet och tänkte joina hmmm host host.....90-talet... så kommer jag att få internet hem inom kort (jag vet att det, liksom jag finns folk som skräms över tanken att det kan finnas någon främmande nätmakt som infiltrerar mitt hem, men jag har förstått att det är relativt harmlöst, inga säkerhetsåtgärder å mina vägnar behöver tas till).

Så... snart kommer lite mer kul att komma hit...

F this, I'm mobile...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var som fan. Då är det bara jag kvar som inte har något förbannat internet. Men inte hindrar det mig från att blogga.

PS. Lyssna på den vackra melodin jag lagt upp. Det är så man vill gråta.

2006-04-10 @ 21:14:04
URL: http://guldkorn.blogg.se
Postat av: Tobbe

Hey! Skysst 08:an har skaffat internet... STORT. Nåt så tekniskt i en sån lya hade man aldri trott, hehe.
Nåväl inga brutna ben utan allt är på topp.

/T

2006-04-18 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0