I kissed a girl...

Jag vet inte om ni som jag har hört en speciell låt typ 1 miljon gånger av en flicka vid namn Kate Perry...

För typ 2 minuter sedan spelades den på MTV och jag insåg en sak som har sags hur många gånger som helst men jag tror att det tål att upprepas.

I USA är man underbart kristna och det är nästan politiskt korrekt att tycka att homosexualitet är en styggelse mot... (Gud, tror jag). Sen kommer jag att tänka på att en av de mest säljande sakerna i Amerikansk porr helt klar är "lesbiska" kvinnor, eller rättare sagt lesbisk sex... Jag vet inte om jag förstår riktigt hur detta går ihop...

Nu är det kanske ingen nyhet att jänkarna är sjukt hypokratiska men jag fattar inte hur de kan köpa sin egen skit. De är de största porrproducenterna, fruktansvärt våldsland, magnifika vapenlagar. Men samtidigt vill de peka finger åt alla och hävda sin suveränitet... muppar...

Men jag är inte den som ska döma... Eller jo det är jag visst... Jävla hypokrater, jag vill ha en svart homosexuell (hade det gått så även en androgyn kvinna, typ Pride-Johna) muslim som president i det (o)förlovade landet i väst...

 

Kommentarer
Postat av: Murphy

hade jag fått så hade jag röstat på denna kandidat omedelbums! hörru... jag måste låna din slaghammare=)

2008-09-11 @ 13:55:03
URL: http://www.metrobloggen.se/murphyslag
Postat av: Andy

Haha... Som sagt så är det bara att höra av dig, jag är inte omöjlig. Det är jobbig att plugga... det jobbigaste är tiden som man inte pluggar utan tänker på allt som man borde göra...

2008-09-11 @ 18:35:13
URL: http://permafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0