Telenor

Jag fick just ett spännande samtal från en person som jobbade åt ett företag som jobbade åt telenor... Jag vet itne vad han ville men han borde ju ha haft min mailadress genom samma ställe som han fick mitt telefonnummer på... Han gav mig information om att jag blan annat fick pröva på en tjänst som heter "lagra", man betalar 19:-/månad för att få en webblagringsplats på 1GB... Jag har Gmail och hotmail där är det 5 GB på varje... Bra idé... eller inte...

Det är väl inte hans fel men om de ska ringa runt en massa till kunder för att ta reda på saker borde de komma med lite mer än att göra kunderna irriterade med en massa onödiga tjänster som ingen använder - om man inte är idiot...
Eftersom jag inte har så mycket till övers för telenor i första läget så blir jag lite irriterad, men jag ska inte låta det förstöra min dag... Dumma jävel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0