HAHAHA

Det finns mycket som är roligt här i livet och jag hr just hittat en av de underbara källor som gör det lite roligare när man inte har så mycket att göra på jobbet. En är Facebookgruppen "hur tänkte man här" och den andra är: www.argalappen.se. Jag kommer nu att vara tvingad till att ta med mig min kamera ut på stan (inte den fina utan den billiga) för att se om jag också jag få med lite idioti på kort...

Underbart.

Ni som känner mig (eller har träffat mig ett par gånger iaf) vet att jag lätt blir irriterad på idioter. Jag ska nu försöka göra mitt bästa att skratta åt dem. de jag skrattar åt är nog så dumma att de inte fattar att jag skrattar åt dem iaf, och de som jag itne tycker är dumma kommar jag att skratta med, win-win... eller det kommer ju att få mig att framstå som en skrattande idiot som folk skrattar åt. Då kommer jag enkelt att kunna avfärda dem som idioter och fortsätta skratta åt dem...osv... Jaja det var bara en tanke... Känner jag mig själv kommer jag inte att orka göra det i längden utan som vanligt spy min galla över de mindre bemedlade människor som skrattretande nog har samma rättigheter som jag...

Nä det enda som återstår att göra ät att ta över världen, något som säkert skulle gå, om det inte var så att jag var så otroligt lat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0