Ful bild?

Fick en kommentar av min underbara fästmö. Hon tyckte att bilden på mig var ful...

Sorry bejb, det är så jag ser ut... =) Att jag har lyckats fördunkla din syn på mig så att jag ser ut som den prins på sin vita springare du ser mig som kommer aldrig att godkännas av en kameralins...

Nej, men vafan då får du väl ta ett kort på mig så att du slipper skämmas =P. Jag orkar inte Myspace:a en bild på mig där jag håller kameran i en sjuk vinkel så att man "nästan" ser hur jag ser ut... (som alla fula på myspace gör - egen åsikt baserat på typ 3 Myspace sidor som jag varit på..)...

Ja, novellen kommer snart men bristen på sammansatt dötid så jag ska hinna med är klart begränsad...

Fredag = bra
Fredag 5 dagar innan lön = dåligt
Fredag med dåligt väder = dåligt
Fredag med dåligt väder 5 dagar innan lön = skitsamma ingen har råd att gå ut iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0