Bloggmupp

Har inte orkat kolla på bloggar på rätt så länge, främst för att jag inte har orkat bry mig om min egen... Men jag tog en sväng idag och stötte på en del roliga, bl.a. 2 tjejer som skriver om singellivet, underhållande om inte annat (de har lämnat en kommentar i förra inlägget om någon vill följa länken).

Då tänkte jag att jag kanske borde ladda upp en bild på mitt ansikte och låta värden ta del av ur den cyniska Andy som aldrig håller med någon (förutom mig själv såklart) ser ut... Sagt o gjort, den ligger i min profil... Njut, men inte för mycket...

Vad jag ser är ju att det man ska skriva om för att folk ska läsa ens tankar är att reflektera de tankar som handlar om sex... Så jävla enkelt är det... Det är då kanske lättare att skriva om detta när man är singel eftersom de som känner en vet vem man talar om och konstiga ögonblick kan uppstå...

Jag ska ta mig en funderare om jag ska prostituera mig med lite sexuella frågeställningar (jag ska hålla mitt förhållande utanför, med tanke på att jag inte har en fetish för en arg flickvän...) och kåserier från tidigare liv. Även om jag numera inte råkar ut för så dråpliga sex-incidenter så har jag fortfarande folk i min närhet som lyckas, kanske lånar någon historia i framtiden.

Men jag har i alla fall fattat beslutet att än en gång ta tag i bloggen och försöka skriva någon gång i veckan (känns som att sluta röka, "jag klarar det, den här gången är det på riktigt...")

Nu måste min trötta själ få i sig en kopp kaffe.

Puss på gumpen

Kommentarer
Postat av: the 2nd women

Jag diggar dina inlägg, mer, mer o liiiite mer :D

2007-04-17 @ 16:25:53
URL: http://the2ndwomen.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, nu är det bara att invänta alla psykopater som väntar med rostig kniv utanför dörren. Så går det när man blir en "offentlig person". Det vet alla... =)

2007-04-18 @ 17:25:09
URL: http://guldkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0