Jobb

Har fått smädelser av min flicka för att jag inte låter henne bli omnämnd på bloggen... Så nu gör jag det... Hej fröken Thulén!

Undrar varför det ska vara så tråkigt att jobba, visst det är ett måste men det finns väl en hel del andra måsten som vi lättare tar till oss utan att det känns på samma sätt. Varje gång vi har druckit för mycket så mår vi dåligt både kväll och morgon... Det jävliga är ju att åtminståne jag har valt detta. När jag sist befann mig i det tillståndet och dyrt och heligt lovade att inte bli så bakis igen (märk väl bakis och inte full) så vet jag att jag, med glädje och framgång kommer att lyckas försätta mig i samma tillstånd igen...

Var ute och körde bil igår och fick se en märkligt syn...


Ser att de som kommer in från min vänstra sida vid ett trafikljus kommer inkörandes väldigt långsamt, vad som blockerar vägen är en underbar syn. En äldre herre i en permobil som glassar runt på vägen och vägrar att köra ut i väggrenen, hahahaha. Jag återlämnade en film och fortsatte sen på samma väg och kom tillslut ikapp samme tok... I lövve ät!!!


Nu ska jag forstätta mitt värv med att göra världen till en bättre plats genom att bara finnas...




Kommentarer
Postat av: Jonas

Och det gör du så väl...

2006-07-19 @ 09:04:31
URL: http://guldkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0