Jaha

Ja nu vet ju inte jag om det finns folk som fortfarande läser här eftersom jag har varit så lat och inte skrivit på ett bra tag.... Hade jag fått betalt så kanske det hade gått lättare...

Nej men allvarligt talat så måste jag säga att det är lättare att sitta och skiva på vintern när jag inte har lust att röra mig utanför inomhusvärmens trygga barm. På sommaren kan jag ju faktiskt göra annat än att reflektera över omvärldens orättvisor och senare rapa upp det här för ovilligt läsande ögon.

Börjar ledsna på den slentrianmässiga väld jag har skapat... Allt är vanor inget är nytt. Samma jobb, samma lägenhet, samma tvprogram, samma mat, samma tankar.... Vad är det jag väntar på och varför kommer det inte??

Jaja, det är väl skönt att det finns folk som kan ta att jag gnäller på mina "kafferastsproblem" det är ju inte så att jag har en obotlig sjukdom som gör att jag dör om ett havår, eller blir misshandlad och våldtagen av en slemmig morbror eller så, men det är jävlig irriterande att vara godissugen och allt som finns hemma är havregryn och ost...

Nä jag ska försöka göra en liten comeback på bloggsidan så kanske jag får lite roliga kommentarer som gör att bloggen känns vettig att forstsätta med.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är rätta takter! Upp med nävarna och spotta i hakan, för nu smäller det. Och angående det slentrianmässiga - sådant går att råda bot på. Men det krävs något som kallas "personligt engagemang". Och den varan har väl inte (på senaste tiden) bunkrats upp allt för mycket i ditt skafferi på sistone?

2006-07-14 @ 12:15:38
URL: http://guldkorn.blogg.se
Postat av: Jonas

Har börjat stava som en dyslektisk motorcykelknutte. Vad händer med mig egentligen??

2006-07-14 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0